BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

22 Kasım 2011 Salı

PAZI KAVURMASI..




Hayırlı Sabahlar:)
   
    Yapraklarını sarmada kullandığım pazının saplarını da haşlayarak kaldırmıştım.Bugün kavurdum ve sizlerle paylaşıyorum.Siz isterseniz yapraklarını da kullanabilirsiniz.

         1adet kuru soğan,3-4 yemek kaşığı kıyma ile kavrularak içine haşlayıp küçük doğradığımız pazı sapları ilave edilir.1 yemek kaşığı salça ,tuz,pul biber ilave edilerek 5 dakika kavrulur.1 çay bardağı su konularak kaynara çıktıktan sonra kısık ateşte 10 dakika pişirilir.
       İstenirse bu haliyle servis edilebileceği gibi aralarına kaşıkla boşluk açılıp bu boşluklara yumurta kırılıp2-3 dakika kapak  kapatılarak kırılan yumurtalar pişirilerek de servis yapılabilir.(yumurtalı yemeğine pazı mıhlası denir.)
     Ben yumurtalı yaptım.Her iki şeklini de resimledim hangisini dilerseniz yapın..tavsiye ediyorum...

3 yorum:

  1. pazı ne güzel bir nimet hem sarma hem yemek:)) eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Üstüne yumurta kırılan herşeye bayılırım zaten. Nefisss. Kokusu geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Çok besleyici olmuş. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...