BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

27 Aralık 2011 Salı

HAFTA SONUNDAN KARELER






 Hafta sonu küçük görümcem de akraba günümüz vardı.Misafir bekleyenlere hazır menü önerisi olsun diye paylaşıyorum.
 
 Menü şöyleydi:
Un Çorbası,buradan bakabilirsiniz
Tavuk Sote Pirinç Pilavı ile birlikte,
Kıymalı Sarma Börek,
Lahana Dolması,
Turşu,
Elma Kompostosu



        Yemekten sonra çayın yanında tatlı olarak;
 Gazete Tatlısı ve Şeftali Tatlısı vardı.
        Afiyetle yedik .Görümcemin ellerine sağlık, güzel bir gün  geçirdik bir daha ki günümüz Ocak ayında ve bende, sözleşip ayrıldık.
       ( hava yağmurlu ve kapalı olunca fotoğraflar gölgeli oldu kusura bakmayın...)

18 yorum:

  1. ohh ellerinize sağlık canım pek güzel olmuş toplantınız ne güzel:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. mmm..
    her şey çok güzel görüyor..
    o turşular ev yapımı ise alabilirmiyim bir tabağını...
    ellerine sağlık görümcenizin:)
    marifetli hatunmuş vesselam:)
    muhabbetle canısı...
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım.Ben gazete tatlısının tarifini çok merak ediyorum.Tarifi en kısa zamanda yayınlarsan çok sevinirim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Tam yuva sıcaklığının resmi olmuş bu :)) Ellerine sağlık. Çok iştah açıcı. Hele de şimdi tam öğlen saati okuyunca :)) Öpüyorum canımmm.,

    YanıtlaSil
  5. Ne hoş bir blog. Hemen izlemeye alıyorum. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  6. Ben senin hızına yetişemiyorum canım maşallah..
    Blogumda hazır şablon kullandığım içim benimkinin tasrımdan html düzenleden giriyorsun ama ilgili kodu yapıştıracak yeri tutturamıyorum. cokzarifisler.com'un sahibi Asuman Hanım'dan Allah razı olsun o tamam yaparım dedi..
    O müsait olamadı herhalde inşaallah kısa zaman da yapar çünki yazı stilini çok sevdim nasip bakalım ne zamana..

    YanıtlaSil
  7. böyle sofralara bakmaya bayılıyorum:) hepsi çok güzel görünüyor görümcenin ellerine sağlık bir dahaki ayı merakla bekliyorum:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir masa saydığın tüm lezzetleri çok severim görümcenin ellerine sağlık sizede afiyet olsun senin masanıda merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık süper görünüyorlar.Artık bende sizi izlemedeyim :)

    YanıtlaSil
  10. birincim, kendi başlattığım ve yaparken çok keyif aldığım bir mim var. Seni de büyük bir zevkle mimledim :)

    YanıtlaSil
  11. İkramlar muhteşem..Afiyet şifa olsun hepinize..Görümceninde ellerine sağlık olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. İlk fotografa şöyle bir bakınca, hem sofra düzeni hemde tüm o yemekler acıktırdı yeniden beni :) yapanın ellerine saglık birincim..

    YanıtlaSil
  13. görümcenin ellerine sağlık canım herşey çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  14. hepsi çok güzeller,ellerinize sağlık...ben yayla çorbası sanmıştım ama yanılmışım :)
    afiyet olsun size,selamlar

    YanıtlaSil
  15. oh oh masallahh daha guzel sofralarınızı daım olsun canım...ellerıne saglık hersey nefıs olmus.....

    YanıtlaSil
  16. Şahane bir sofra, inşallah hep güzellikleri paylaşırsınız.sevgilerle

    YanıtlaSil
  17. Aman allahım muhteşem bir sofra bu heleki o börek ve tatlı:)


    2012 yılında yanlışlarımızın az,başarılarımızın devamlı olması dileklerimle....Yepyeni Yıllar :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. Yapanların ellerine sağlık, sizlere de afiyet olsun :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...