BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

15 Mart 2012 Perşembe

ÖRGÜ YELEKLER...


     Havalar bir türlü ısınmadı,yağışlar ve soğuk,  bahar ayına girmemize rağmen hala  etkili...Bu sene herhalde soğuklarında etkisiyle örgü en çok ördüğüm kış oldu :)
     Ama sanırım herkes benim gibi...Çok güzel paylaşımlar görüyorum bloglarda...Bende kış bitmeden arşivimde olması gerektiğini düşündüğüm, yaptığım örgülerimin bir kısmını paylaşmak istiyorum.Ama ilerleyen günlerde.....

 Bugün   kız kardeşim Bilgin'in kızlarıma ördüğü yeleklerle geldim:))
       Büyük kızıma ördüğü motifli yelek;
   Önlerini, motiflerle renkleri simetrik kullanarak ördüğü yeleğin arkasını, sade kahverengi ipten tığ  da sık iğne işi ile örerek,kenarlarını oyalayarak bitirmiş.







   Küçük kızımın yeleği;



Sık iğne ve parmağa ip dolayarak örülen bu örneği çoğunuz bilir.Lif örneklerinde de kullanılan bir örgüdür.Ön kısımlarda etek uçlarını üçgen olarak tamamlamış,arkayı düz olarak kesip bitirmiş.
   Önleri kapatmak içinse ponponlarla hareketlilik kazandırmış.


       Daha öncede kardeşimin ördüğü şallarını yayınlamıştım.İsterseniz buradan bakabilirsiniz..

22 yorum:

  1. kardeşinin emeğine sağlık canım,her ikiside çok güzel olmuş ama benim tercihim mor olanı..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel güle güle kullanın canım .

    YanıtlaSil
  3. Selamlar birinci arkadaşım bu modele bayılıyorum motif motif bir türlü kısmet olmadı örmeye ellerine saglık her ikiside harika paylaşımın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller , güzel günlerde kullansınlar , sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çokk güzellerrr:)
    emeğine sağlık örenlerin..
    kotifli olanına bayıldımm..
    sevgiler
    canım..

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    haklısın bu kış çok uzun sürdü. Bugün bile Ankara da kar vardı. Örgüleri severek yaptık.
    Kardeşinin ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş yelekler. Kızların da en iyi günlerde kullansınlar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Bu kış öyle uzun sürdüki, kışı çok seven ben bile Allahım azcık güneş diyorum :)

    Motifli olan çok hoş olmuş, kesimlerini öyle güzel yapmışki. İkiside çok güzel, kızların güle güle giysinler..

    YanıtlaSil
  8. Ikisi de guzel ama mor olana bayildim. Eline saglik olsun kardesinizin..
    Gule gule kullansinlar..

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir güzellik ki,biz birbirimize veda ederken "Gül'e Gül'e " deriz...Meğer bu,"Muhammed'e,Muhammed'e "git demekmiş...Nereye gidersen git,Gül'e git...Nerede yürürsen yürü,Gül'e (s.a.v) giden yoldan yürü...Hadi öyleyse Gül'e Gül'e...Cuma'nız mubarek olsun...

    YanıtlaSil
  10. Güle güle giysinler. Özellikle mor olan çok güzel canım. Hayırlı Cumalar tatlı arkadaşım.

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden şeker olmuş elleriniz dert görmesin hayırlı cumalar:))

    YanıtlaSil
  12. her ikisi de bana uyar Birincim :))

    YanıtlaSil
  13. merhaba, tanıştığımıza çok sevindim...
    Kızınız güle güle, iyi günlerde giysin...

    YanıtlaSil
  14. cok güzeller canım güle güle kullan yeleklerini

    YanıtlaSil
  15. ANKARA DA BUZ GİBİ NASIL SOĞUK DEDİĞİN GİBİ YAZ GELMEK BİLMEDİ :) İKİSİ DE HARİKA SICACIK OLMUŞTUR EL EMEĞİ KARDEŞİNİN ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  16. canım kardeşinin ellerine seninde emeklerine sağlık harika yelekler ,güle güle sağlıkla kullansın inş tatlı kızların selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  17. kardeşinin ellerine sağlık canım ne kadar cici yelekler öyle çim örgüsünden yelek şişle görmüştüm tığlada çok şık olmuş hanım kızlar keyifli günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  18. Kız kardeşinin ellerine sağlık çok güzel olmuşlar kızların güzel günlerde giysinler canım.

    YanıtlaSil
  19. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  20. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  21. Çok hoşlar ellerine sağlık. Güle güle giysinler.

    YanıtlaSil
  22. Kızlar güle güle kullansın.Kardeşinin de ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...