BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

20 Aralık 2012 Perşembe

REVANİ

Günaydın:))Kaç gündür blogumu güncelleyemedim.  Günlük hayatın vermiş olduğu stres ve sıkıntılar,mevsimsel rahatsızlıklar,zamansızlık gibi sebeplerle bloguma giremedim.Ama bugün bütün bunlar hala var olsa da  daha fazla dayanamayıp geldim.Ara açılınca aklım hem kendi sayfamda hemde arkadaşlarımın paylaşımlarında kalıyor uzak duramıyorum:))Sizlere de öyle oluyor mu,blogunuzdan ayrı kaldığınız günlerde..
    Bugün; arşivimde kalmasın ,kardeşimin masasından tarifleri art arda paylaşacağım sizlerle..Önceliğe tatlı ile başlayalım ne dersiniz:))



                                                                              REVANİ

                 MALZEMELER:
2 yumurta,
1 su bardağı yoğurt,
1 su bardağından bir parmak aşağı sıvı yağ,
1 su bardağı şeker,
1 paket kabartma tozu,
1 su bardağı un,
1 su bardağı irmik,
limon kabuğu rendesi

           ŞERBET İÇİN:
2,5 su bardağı şeker,
2,5 su bardağı su 5 dakika kaynatılarak 1 yemek kaşığı limon suyu ilave edilerek bir taşım daha kaynatılarak hazırlanır.

         YAPILIŞI:
  Verilen malzemeler çırpılarak yağlanmış orta boy fırın tepsisine dökülür.175 derece fırında üzeri kızarana dek yaklaşık 30 dakika pişirilir.Tepsi soğuduktan sonra ılık şerbet dökülerek çektirilir.Şerbeti çeken tatlı  ufak pasta kalıpları ile yoksa çay bardağı  kullanarak yuvarlak dilimlere ayrılır.Üzerleri Hindistan cevizi,toz fıstık,fındık vs süsleyerek servis yapılır.
                                                        AFİYET OLSUN..

18 yorum:

  1. Kardeşinin ellerine sağlık canım.Hangisine bakacağımı şaşırdım.Hepsi birbirinden leziz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. kare kesime karşı yuvarlak kesim şık olmuş canım elin dert görmesin

    YanıtlaSil
  3. bende ayrı duramıyorum bloğumdan :) revani harika gerçekten kesimide şık kardeşinin emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. aynen canım bende bazen ilgilenemiyorum blogla o zamanlar kendimi boşlukta hissediyorum ama gerçekten vakit olmuyor arada ama napalım olur öyle şeyler:)
    bu tatlı eşimin en sevdiği tatlıdır sık sık ta yaparım senin tarıfıde yazdım bunu da denicem canım:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. canım aynen hepimizin aklı bloglarda:))) bu kardeşinin sofrası olduğuna göre tatlıyıda kardeşin yaptı herhalde...ellerine sağlık kardeşinin nefis bir sunum.....hatta kesilen yuvarlaklardan artan tatlıyada kakao katılıp tekrar tatlıların üzerine paylaştırıyosun nefis oluyo..biliyorsunuzdur belki ...diğer tarifleride merakla bekliyoruuz:)

    YanıtlaSil
  6. selamlar birincim,öncelikle çok geçmiş olsun canım bende malesef biraz rahatsızlığımdan dolayı sıkıntılı günler geçirdim geçtiğimiz hafta, aynen dediğin gibi bloğumdan sizlerden ayrı kaldığım günlerde aklım kalıyor kendimi toparlar toparlamaz koşuyorum bloğuma:))kardeşininde ellerine sağlık canım harika gözüküyor revani,esenlikler diliyorum canım Allah,a emanet ol,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun canım.
    revani kış için mükemmel.
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Özlemişim seni tatlım :) Revani benim favorilerimdendir. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Çok severim nefis olmuş kardesinin ellerine saglık canım.

    YanıtlaSil
  10. Hepsi harikaaaa en çok nazar boncuklu patatese:)) ve mantarlı salataya bir de revaniye bayıldım geri ne kaldı ki zaten:))) öpüyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun ve ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok hoş bir sunum olmuş :) artan parçaları merak ettim ?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle aynı durum bende de var,fazla uzak kalamıyorum.revani nefis görünüyor eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  14. AY NEFIS OLMUS CANIM..ELLERINE SAGLIK...BU ARADA BLOGA BAKARMISIN BIR YAZI PAYLASTIM...

    YanıtlaSil
  15. sayende uzun zamandır revani yapmadığımı özlediğimi fark ettim:)
    ellerine sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  16. Birincim kesinlikle senin gibi düşünüyorum, bloga giremediğim zaman bir eksiklik oluyor. Ama zaman zaman istemeden uzakta kalabiliyoruz, sen iyi olda gerisi önemli değil.
    Revani sevdiğim tatlılardan biridir, kardeşinin sunumuda çok güzelmiş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Canım geçmiş olsun,arada hepimize oluyor öyle..
    Tatlında tam bu havalarda enerji vericek güzellikte olmuş..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. ayyy revanilerin çok tatlı görünüyor...
    sunum süper olmuş :))
    yemeye kıyamam valla :))
    ellerine sağlık canım.........

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...