BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

1 Nisan 2013 Pazartesi

KARNABAHAR KÖFTESİ


     Bugün sevgili DERYAYLA LEZZETLER'in  sayfasında görüp denediğim karnabahar köftesi tarifini  paylaşacağım.Sizlerde deneyin nefis oluyor.Tarifte , köfteler galeta ununa batırılarak kızartılacak tı ben o detayı unuttum ama yine de güzeldi :)Ayrıca yoğurda dereotu değilde nane ekleyerek servis yapmam dışında bir değişiklik yapmadım. Bunun için birebir Sevgili DERYA arkadaşımın tarifini kopyala yapıştır yaparak sizlere aktarıyorum.


KARNABAHAR KÖFTESİ

 MALZEMELER:

  • 1 adet karnabahar
  • 1 adet havuç rendesi(çiğ olacak)
  • 1 çay bardağı süt (haşlamak için)
  • 4 adet taze soğan
  • 1 çay bardağı haşlanmış pirinç
  • 1 adet yumurta
  • 1-1,5 çay bardağı un
  • maydanoz,nane ,dereotu
  • tuz,karabiber,kimyon,pul biber
  • galeta unu
  • Kızartmak için sıvı yağ


YAPILIŞI:

Tuzlu su ve süt ile karnabaharı haşlayalım,
Haşlanan karnabaharı soğuk suya alıp soğutalım
Derin bir kaseye alıp biraz ezelim(
ben rendeledim)
üzerine diğer malzemeleri ekleyip karıştıralım.
Kadınbudu köfte şekli verelim, galeta ununa (ben bulamayı unuttum):)bulayıp kızartalım
Sarımsaklı ,dere otlu(naneli )
yoğurt ile servis yapalım. Afiyet olsun.


Arşivimde bulunan karnabahar kızartması tarifi içinse BURAYA TIKK..


Mutlu,sağlık  ve  huzur dolu geçirebileceğiniz bir hafta diliyorum.Her şey gönlünüze göre olsun.
   
 HOŞÇA KALIN:))

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık birincim. Seneye kışa denerim ben artık bunu. Yaz sebzelerini özledimmm :)

    YanıtlaSil
  2. genelde hatta hep haşlayıp kızartarak yapıyorum ben...yanına da yoğurt
    bu tarifi sevdim
    eminim güzel olmuştur
    ben de yaparım artık :)
    ellerine sağlık Birincim...

    YanıtlaSil
  3. Canımmm bende seni tanıdığım için çok mutluyum...Çekilişte bol şanslar diliyorum...Köfteyi deneyip beğenmene çok sevindim ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Yoğurdun içine dereotu çok yakışıyor. Çok lezzetli oluyor.
    Çekilişte bol şans diliyorum.
    İlgin için teşekkür ederim, daha iyiyim çok şükür. Hazırlıklarda iyice hızlandı. Bu ayın sonunda eşyalar gidecek inşallah, o nedenle biraz koşuşturuyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. harika tarif canım sebzeleri böyle sunmak ve değişik tarifler yapmaktan yanayım eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Eminim lezzetli olmustur , emeklerine saglik... ayrica cekilisde bol sans diliyorum....

    YanıtlaSil
  7. Sevdiğim sebzelerden biri çiğ olarak bile yiyorum :) alıyorum bu tarifi denicem mutlaka :) ellerine sağlık.
    İyi şanslar çekilişte, bende bir bakayım hediyeler çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine kollarına sağlık bir daha ki kışa yapılacaklar arasına alındı..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. eller,ne sağlık ablacım...çekilişte bol şanslar:)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık köftelerin malzemesi çok farklı eminim çok nefistir.. Benim şansım olmadığı için artık çekilişlere katılmıyorum canım.. Allaha emanet ol..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...