BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

2 Kasım 2012 Cuma

TRUFF

Günaydın:))Hayırlı Cumalar..Cumanın rahmet ve bereketi hepimizin üzerine olsun..
 Bugün ki  tarifimi kızımın doğum gününe yapmıştım.77.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için Sevgili GELİBOLU 17 ye gönderiyorum.Umarım bol katılımlı bir etkinlik olur.Kolay gelsin arkadaşım...


     Truff arada sırada kalan kekleri değerlendirmek için yaptığım tatlı atıştırmalıktan çıktı.Lezzeti evde tutulunca bayramlarda ve misafir sofralarında ikramlıkların arasında yerini aldı:)
   Tepside yapılan keklerde özellikle kenar kısımlar kalıyor yada kekler  bir şekilde artıyor ve bayatlıyor en güzeli bu şekilde değerlendirmek.Fazla yapacaksanız eğer hemen bir kek çırpıp onunla da yapabilirsiniz.Hazır baton keklerden kullanabilirsiniz,özellikle kakaolu  kek çok uygun oluyor bu tarif için.
      Sizlerde denemek isterseniz oldukça ekonomik ve leziz truf tarifim için buyurun bakalım:)
                MALZEMELER:
4 su bardağı kek parçacıkları,
1 su bardağı çikolata sosu,
3 yemek kaşığı ceviz içi
               YAPILIŞI:
      Kek parçalarını robottan çekin ve üzerine çikolata sosunu ve ceviz içini ekleyin.(Ceviz içi yerine fındık parçacıkları da olabilir.)Kıvamını ayarlamak için çikolata sosunu veya kek parçacıklarını artırabilirsiniz..Sıvı ele yapışan bir karışım olursa kekini ,koyu olursa çikolata sosunu artırın.Elinize fazla yapışmamalı yuvarlayabileceğiniz kıvamı almalı.
Ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak eşit toplar yuvarlayıp,isteğinize göre;
hindistan cevizine,
fındık veya ceviz içine ,
pudra şekerine,
kakaoya,
çikolata sosuna,
pasta süsüne,
antep fıstığı tozuna vs bulayarak muffin kağıtlarına koyarak servis yapabilirsiniz.Ben hindistan cevizi fındık içine bulayarak servis yaptım.AFİYET OLSUN..
       NOT:Çikolata sosu yerine 1 su bardağı süte, 2 yemek kaşığı pudra şekeri,2 yemek kaşığı kakao ve 2 yemek kaşığı eritilmiş margarin karıştırıp   ısıtarak ılındıktan sonra kek parçacıklarını ilave edip yoğurarak ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlamak kaydıyla da trufflarınızı hazırlayabilirsiniz.
                 
         Hayatınızdaki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle..
                                                        HOŞÇA KALIN:))

14 yorum:

  1. ellerine sağlık birincim truff harika gözüküyor ,tatlı kızınında doğum gününü kutluyorum ALLAH hayırlı,sağlıklı,uzunn ömürler versin inş nice yaşlara, yanaklarına bir öpücükde benim için kondur canım:))selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım truf yapmayı çok istiyorum ama daha denemedim inşallah yakında ben de paylaşırım sizinle

    YanıtlaSil
  3. bende bayram için yapmıştım,yemesinden çok yapmasını severim :)ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum bu tek lokmalık lezzete..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. cok güzel görünüyor eminimö tadıda cok güzeldir ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım küçük atıştırmalıkları çok severim ve mümkün olduğunca trufu evden eksik etmem.Krema ile
    denemeni tavsiye ederim ellerine sağlık alıp kaçıyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çoook teşekkürler canım yarınkı misafirlerim için harika olacak

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı cumalar canım ellerine sağlık trufflar harika görünüyor benim favorim fındık kırığına batırılmış olan....sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Günaydın canımm,hayırlı cumalar...güzel tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/truff.html yayında ellerine sağlık,teşekkürler,gene beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı cumalar, Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel, leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  11. çok ciciler...
    çok beğendim...
    banada var mı?? :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  12. biz kadınlardan kaçarmı...helede blogcu olunca hiç bişey artırmayız alimallah:))) bende çok severim ..truf yapmayıda yemeyide......artan malzemeleri değerlendirmeyide....:)

    YanıtlaSil
  13. Görünüşü de çok şeker. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Oooo Harika bunlar çerez niyetine yer yer mekik çekerim:)))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...