BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

13 Eylül 2011 Salı

SAC BÖREĞİ (GÖZLEME)

     Gözlemeler ,geçen pazar günü kahvaltısına ait.Yayınlamaya fırsat bulamadığımdan şimdi yayınlıyorum.

    






                YAPILIŞI:
    Un ,su ve tuz .İstenilen hamur miktarına bağlı olarak malzemeler ayarlanır.Yoğrulan hamur yumaklara(bezelere)ayrılır.Oklava ile açılarak arasına peynir,maydanoz veya patates, maydanoz ve pul biber konularak kapatılır.Ben her ikisinden de yaptım.Bir kısmını da yufka olarak pişirdim,yemek isteyen istediğini koydu arasına öyle yedi. Ben bahçeli evde oturduğum için sacda pişirme imkanım vardı.(biraz yorucu olsa da).Pişirirken çıkan odunun, dumanın kokusu sanki daha lezzet katıyor.Ama evde yapacak olanlar teflon tava ile de pişirebilirler.




Bahçede kahvaltı yapınca  yorgunluktan eser kalmadı :)


Sağlıklı,mutlu günler dileklerimle..
HOŞÇA KALIN:))

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika görünüyolar

    YanıtlaSil
  2. bunun aslı işte böyle olur saçda yapılan elinize sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...