BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

12 Ekim 2011 Çarşamba

ISPANAK ÇORBASI:

     MALZEMELER:
Yarım kilo ıspanak,
1 çay bardağı ince bulgur,
1 adet kuru soğan,
1 yemek kaşığı salça,
2-3 yemek kaşığı sıvı yağ,
2 yemek kaşığı kıyma,
tuz,
pul biber
     YAPILIŞI:
Sıvı yağda ufak doğradığımız soğan ile kıyma kavrulur. (ıspanaklar sirkeli suda bekletilip temizce yıkanıp suyu süzüldükten sonra doğranır.)Doğranan ıspanaklar,tencereye konur kapağı kapatılır.2-3 dakika sonra salçası,tuzu,pul biberi eklenerek su ilave edilir.Suyu kaynara çıkınca bulguru eklenir.15 dakika orta ateşte kaynatıldıktan sonra çorbamız hazırdır.Çorbalarda kıyma sevmiyorsanız koymayabilir siniz,ben genelde kullanıyorum.

   
  Bahçemdeki duvar sarmaşıkları............Öğle vakti çektim ama  hava kapalı olduğundan pek güzel çıkmadı.Bana göre sonbaharı çok iyi anlatan bir renk ......Keşke biraz daha bahçe duvarımı süsleseler fakat sanmıyorum yağan yağmur yaprakları dökmüştür diye düşünüyorum........bakalım sabah ola hayrola.....

1 yorum:

  1. hiç yemedim ama lezzetli görünüyor ellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...