BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

15 Ekim 2018 Pazartesi

LAZANYA



Hayırlı günler. Lazanya akşama ne yemek yapsam diyenlere fikir olsun. 
Bir paket lazanya için 400 gr kıyma 1 adet kuru soğanla 2 yemek kaşığı  zeytinyağında kavrulur.2 diş sarımsak,1 adet domates doğranarak 1 tatlı kaşığı tuz,pul biber ,1 yemek kaşığı salça ilave edilip karıştırılarak pişirilir. 1 su bardağı sıcak su ilave edilerek bir taşım kaynatılıp ocaktan alınır.
Başka bir kapta 2 yemek kaşığı tere yağında 3 yemek kaşığı un kavrulur.3 su bardağı süt ilave edilerek karıştırılıp üzeri göz göz olana kadar kaynatılır.1 tatlı kaşığı karabiber ekleyerek hazırladığımız bu başemal sos normal başemal sos kıvamından biraz daha sıvı olmalı...

Dikdörtgen borcama önce bu sostan bir kepçe koyup sonra üç yaprak yanyana getirerek lazanyalari dizelim uzerine tekrar başemal sos ve kiymalı harçtan yayalim bu islemi butun lazanyalar bitene kadar tekrar edelim.En son sırada dizdigimiz lazanyalarin üzerine basemal sos döküp bir su bardağı kaşar peyniri rendesi serpiştirerek fırına verelim.Kaşarlar kızarana dek yaklaşık 30_35 dakika 180 derece fırında pişirelim.Afiyet olsun.

7 yorum:

  1. Makarna sever olarak lazanyaya ayrıca bayılırım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Selamünaleyküm uzun bir zamandan sonra tekrar geldim ve eski arkadaşlarıma bir bakayım dedim ne güzel yine aynı adreste buluşabildik. Hayırlı günler görüşmek üzere Allah'a emanet ol canım =)

    YanıtlaSil
  3. Selamünaleyküm canım nerelerdesin ben geri döndüm eski dostlarıma baktım ama pek sessiz kalmış buralar =(

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, size bu lezzetli tarif için teşekkür etmek istiyorum. Ellerinize sağlık www.gumushaneden.com isimli sitemize sizide bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. çok seviyorum lazanyayı... Lazanya hamurlarından su böreği de harika oluyor...

    YanıtlaSil
  6. Fagor Teknik servisi olarak sitenizi beğendik.

    YanıtlaSil
  7. Lazanyayı ilk defa duydum galiba lezzetli güzelliğinden öyle bir sonuç çıkardım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...