BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

13 Kasım 2011 Pazar

ÇÖREK OTLU VE KARBONATLI POĞAÇA...


Bugün   sizlerle cumartesi günü oğlum için yaptığım poğaçaların tarifini paylaşıyorum. Sevgili http://susamcorekotu.blogspot.com/adresinden aldım.Tarifi aynen uyguladım sadece evde tam buğday unu kalmamıştı  unun hepsini beyaz undan kullandım.Çok güzel kabardılar...tatlarıda nefisti.Oğlumla  yurtta kalan arkadaşları da yesin diye gönderdim.Sizlere de denemenizi tavsiye ediyorum


                 MALZEMELER:
1çay bardağı yoğurt,
1 çay bardağı zeytinyağı,
1/2 çay bardağı çörek otu,
1 çay kaşığı tuz,
1 tatlı kaşığı karbonat,
aldığı kadar tam buğday unu ve beyaz un(ben hepsini beyaz un kullandım)
                     ÜSTÜ İÇİN:susam,
                     İÇ MALZEME İÇİN:Lor,maydanoz,karabiber



7 yorum:

  1. O yurttakiler bayram yapacak şimdi :) Oğlunuz çok şanslı. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Annem de yapardı zamanında,ne zevkle yenir aile yanından gelen yiyecekler yurtta,ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. ben çok severim sıcakda olursa mis gibi:) ellerinize sağlık yiyenlerede afiyet olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Nefis olmuşlar ellerine sağlık canım ne güzel yurttaki çocuklar ev kurabiyesi yiyecekler.

    YanıtlaSil
  5. canım benim:)
    hızına yetişemiyorum maşallah sana kırk bin kere hemdee:)
    ellerine o güzel yüreciğine sağlık...
    nefis görünüor hepsi de..
    sevgilerimle...
    öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  6. Tamda açken gördüm bunları :) ellerinize saglık çok nefis görünüyolar :)

    YanıtlaSil
  7. Bu tip poğaçaları çok seviyorum,gevrek oluyorlar.
    Ellerini sağlık..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...