BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

14 Kasım 2011 Pazartesi

KENDİMCE MEFRUŞAT ÇALIŞMALARI....


     Perdelerimi bir kaç yıl önce uzun diktirmiştim.O zamanlar kaloriferlerde kömür yakıyorduk şimdi ise doğal gaz kullanıyoruz...Kalorifer peteklerinin önünün kapalı olması ısı kaybına sebep oluyor,daha iyi ısınabilmek için perdeleri peteklerin arkasına atıp duruyorduk.Görüntü hoş olmuyordu ... Bir arkadaşım perdeci ye verip yaptırınca aynı şekilde perdelerini bende evde yapabilirim diye cesaretlendim...Belki sizler de böyle bir çözüm yolu arıyorsunuzdur veya perdelerinizden sıkıldıysanız hemen deneyin derim...






    Perdeyi yere serin.65cm aralıklarla  yukarıya doğru 6 kere katlayarak pileler oluşturun.teğele gerek yok toplu iğne ile tutturmanız yeterli olacaktır.Katladığınız yerlerden makinaya çekin.


     Boncukları dizin,beyaz 0,5cm eninde beyaz kurdelaya sabitleyin belirli aralıklarla işlemi tekrarlayın ve sonrasında kurdelayı perdeye dikin.Perdenizi yıkarken boncukları içe gelecek şekilde katlayın ince bir örtünün içine koyarak örtüyü bohça şeklinde kapatın öyle makineye atın...Bu boncukların kopmamasını ve birbirine dolanmamasını sağlar..Ben masa örtümün arasında yıkadım çok şükür hiç bir şey olmadı...:)

 
    Bu da oturma odamın perdesi bu odam da 2 pencere olduğu için fazla şıkır şıkır olmasın hemde çok uğraşmayayım diye perdelerimi  sadece katladım ve diktim...Sadede gayet güzel oldu...

7 yorum:

  1. insan becerikli olunca eli herşeye yakışıyor:)çok düzgün olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Perdeciye ne hacet,çok güzel olmuşlar,evin havası değişmiştir,güle güle kullanın,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuşlar:)
    sağlıkla kullan canım...
    sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil
  4. Çok begendim güzel olmuş :) ellerinize saglık. Dikiş bilmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık cesaret etmişsiniz ben edemezdim..
    Dikiş kursuna başladım daha eteği yeni kestim dikicem inşaallah..
    Allah'a emanet olun..
    Acemi terziyim dua edin de başarılı olayım blogumda ciciler yayınlarım inşaallah.

    YanıtlaSil
  6. Bravo doğrusu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Bu güzel fikri paylastiginiz icin cok tesekkür ederim size.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...