BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

1 Ocak 2012 Pazar

ŞİŞTE ÖRGÜ BATTANİYE



     Yeni yılın ilk gününden hepinize merhaba , gelen yılın giden yılı aratmaması,hepimize sağlık mutluluk getirmesi dileklerimle...
     Battaniyeyi  yaklaşık 2 yıl oluyor başlayalı,evde artan yünleri değerlendirmek hemde büyük kızım örgü öğrensin diye başlayıp eline vermiştim.İki yaz tatilinde  ancak bu kadar ördü..Artık bundan sonra yapamaz lise son sınıfta ve üniversiteye hazırlanıyor.İş başa kaldı devamını ben getireceğim.Parçaların yanlarını siyah ip ile tığla birleştirmek istiyorum ,yoksa şişle mi yapsam.Bitirinceye kadar ancak şekilleneceğe benziyor,tam karar veremedim daha.Fikri olanlar öneride bulunurlarsa memnun olurum..

8 yorum:

  1. tığla ve iğne ile birleştirilmişini birer tane dene tatlım:)
    hangisi daha şık duruyorsa onunla birleşti bence..
    çok güzel bir battaniye çıkacak ortaya kesinlikle..
    kolay gelsin.
    belkliyorum sonu merakla..
    :)
    muhabbetle..
    öpüyorum canısı:)

    YanıtlaSil
  2. Selamünaleyküm bende sonunu merak ediyorum eğer güzel olursa bende de artık yünler çok değerlendirmek adına bir fikir olmuş oldu..
    Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  3. Örgüler çok düzgün örülmüş.Kızının ellerine sağlık canım.Ortaya güzel bir battaniye çıkıcak gibi görünüyor.
    Mutlu yıllar diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Birincim geçen sene annem örmüştü kalmış yünlerle. Böyle kare kareydi, ben iğne ile diktim birleştirdim. Ama hiç güzel olmadı sanırım tığ ile birleştirmek daha iyi olur.

    Kızının ellerine saglık gerçekten çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar canım:)
    Kızının eline sağlık ne de güzel örmüş..istersen tığla birleştir,ama üşeniyorum zor olur diyorsan dik..
    sonra dikiş yerlerini su taşı,kurdela,süslü bir şeylerle kapatabilirsin..sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  6. Ben hiç anlamam bu işlerden. Sana kolay gelsin canım :) Ha ama söylemeden geçemiyeceğim. Harika yemek yaparım ben de :) Senden çok özeniyorum ben de tarif vereceğim size :))

    YanıtlaSil
  7. Bu battaniyenin bitmiş halini çoook merak ediyorum..aayy ne de sıcak tutar şimdi bu..Birleştirme konusunda fikir veremeyeceğim ama beyaz renk iplik güzel durur diye tahmin ediyorum ve tekrar söylemeliyim son halini çok merak ediyorum,emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş kezının ellerine saglık benim kızlarımda önceki battaniyelerde yardım etmişlerdi bence ne yaptın bitirdin mi eklemesini bitmediyse tıgla birlesştir şişle çok uraştırır seni güzel günlerde kullan arkadaşım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...