BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

26 Şubat 2013 Salı

SEMİZOTLU BULGUR ÇORBASI

Yazdan dondurucuya koymuş olduğum semizotları ve kapya biberlerden kullanarak yaptığım bulgur çorbası kış soğuklarına iyi gelecek içinizi ısıtacak tam bir şifa çorbası..



                                                  SEMİZOTLU BULGUR ÇORBASI


     MALZEMELER:
6-7 dal semizotu,
2 yemek kaşığı zeytinyağı,
1 çay bardağı ince bulgur,
1 adet kuru soğan,
1 adet kapya biber,
1 yemek kaşığı salça,
6 su bardağı su,
pul biber,kara biber,tuz

    YAPILIŞI:
1 adet kuru soğan 2 yemek kaşığı zeytin yağında pembeleşinceye dek kavrulur. Kapya biber ve semizotları da yıkanıp doğranarak soğanlara eklenir.Kısık ateşte biberler ve semizotları kavrulmaya 3-4 dakika devam edilir.6 su bardağı su ilave edilerek kaynara çıktıktan sonra 10 dakika daha kaynatılarak servis edilir.Afiyet olsun..

Semizotu çorbası tarifi içinse  buraya bakabilirsiniz.

        Hayatınızda ki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle...

                                          HOŞÇA KALIN:))

19 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım çorban pek nefis görünüyor tam bu havalara yakışır,,selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Bayılırım çorbaya. Kurutulmuş olan yiyecekleri daha da seviyorum.Bana çoklezzetli geliyorler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Icim isindi valla olsa bir tabak icerdim. Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  4. Semizotunun her hali güzel bence..Bu hali de çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım senin çorbaların bana hepışık tutmuştur çok tarifini denedim hakkını helal et sevgiler.....

    YanıtlaSil
  6. Canım çorbaya asla hayır demem şifa olsun,ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. canım nasılsın.
    eline sağlık çorba midenin merhemidir her zaman içer lezzetlin.
    kuzum Allah razi olsun neden dicen bendeki yazının gitmesine yorum brakmışsınya
    zaten ben neden yazdım bilen cevap versin diye bilgiyi paylaşmak yüceliktir:))

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum semiz otunun mayhoş tadına,neye katsan yakışıyor.eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  9. semizotunun buzlukta saklandığını bilmiyodum:)
    ellerine sağlık ablacımm:)

    YanıtlaSil
  10. bulgurlu olan her lezzete bayılırım ben
    bu tarifte bir çorbayı hiç denememiştim
    o zaman ne yapıyoruuuz, listemize alıyoruuuuz :)
    ellerine sağlık Birincim
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. hasta olan içse dirilir bu çorbadan eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. babam bulgurlu çorbaları pek sever annemin klasik bir çorbası vardır sütlü falan hiç sevmezdim, bu daha damak tadıma uygun kıvamınıda güzel tutturmuşsun ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım ben de olmayan bir çorba tarifi..Çok severim değişik çorbaları..Afiyet şeker olsun..

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık..Dondurucuya semiz otu koymak aklıma hiç gelmedi.. Sayende seneye inşaAllah düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  15. denemek lazım güzel gerçkten...

    YanıtlaSil
  16. Birincim semizotu seviyorum çorbayı daha da çok seviyorum :) o zaman bu tarifini denemek isterim.
    Ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  17. İçine sevgini de katmışsın güzel arkadaşım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. yaz gelsin artık yaa semiz otunu özledimm :)
    Tarif güzel denemeliyim ;)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...