BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

21 Temmuz 2015 Salı

Ahşap paletler den bahçe dekorasyonu

Günaydın hayırlı sabahlar.Bugünkü paylaşımımı bahçe balkon ve antrelerde değerlendirebilirsiniz.Sehpa, kanepe, sandalye vs.yapabilirsiniz tamamen hayal gücünüzle alakalı...Biz bahçede güzel bir köşe hazırladık.


    Bunun için ahşap paletleri kullandık.
 Yapacak okurlarıma umarım faydalı olabilir düşüncesi ile bol fotoğraf çekip kolaj yaptım.









Paletleri iki kat kullandık.Yaslannma yerlerini normal eninden daraltarak kesip tek kat olarak alt oturma kısımlarına sabitledik. Tahtaların aralarından demir çubuklar koyarak Yaslanıldığında destek olmasını sağladık.Bunun için eski su borularını kullandık.Bu çalışma da tam bir geri dönüşüm oldu.(DIY)



    Makine ile zımparalayarak vernik sürdük.Daha sonra minder ve yastıklarla döşeme yaptım. Minderlerde  iç kısımlar da sünger yastıklar da ise kırpık sünger kullandım.  Sünger leri astar layarak kapladım dış yüze geçirdi ğim kumaşın kot iki yüzlü olması avantaj oldu.Yastık ve minderleri düz ve çizgili kısmı ile kombin yaptım.Bahçede çabuk kirlenir sık yıkanacağı için rahat söküp takılması açısından ağız kısımlarında fermuar kullandım.




      Sağlıklı mutlu günler dileklerimle HOŞÇAKALIN:)

9 yorum:

  1. Böyle köşeler her evde olmalı ..çok severim;yemyeşil bir bahçe çiçekler tatlı rüzgarlar taze çaylar ve guzel seçkin insanlar..

    YanıtlaSil
  2. şahane olmuş:) güzel keyifler

    YanıtlaSil
  3. çok uğraşmışsınız belli ama sonuç sanırım hem ekonomik hemde çokkk güzel olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Dışarda almaya kalksak dünyanın parası bahçe malzemeleri. Hem el emeği hem de göz nuru olmuş valla. Ellerinize sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. cok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Birincim tam benim hayallerimdeki şeyi yapmışsınız inan bayıldım Allah güle güle oturmeyı nasip etsin. Hele minderlerin rengi ayrı güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Canım iyi dileklerin için teşekkür ederim...Nikahımıza beklerim....sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...