BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

20 Kasım 2011 Pazar

ÇATI KATINDAYDIK......





 Cumartesi günü sadece uğrayıp,hal hatır edip geçmek için uğramıştık fakat akşam yemeğine ısrar edilince kaldık...Burası eltimin evinin çatı katı...bana göre evin en güzel bölümü...bana küçük mekanlar hep sıcak ve samimi gelir,manzarası oturması da rahat..




     Bunlar da balkonda ki çiçekler hava soğuyunca içeri alınmış hava değişikliğinden biraz sararıp solmuşlar ama eltim de kaynım da tam bir çiçek uzmanı...bu çiçeklerin canlanacağına hiç şüphem yok...


 


 
 Yer minderleri ve duvarlarda da çok eski yıllardan kalma

kar ayaklıkları... patik ve kese ....







                 Yemeğimiz fırında hamsi;
     Mısır unu,pul biber ve tuz ile karıştırılarak yağlanmış fırın tepsisine dizilip,30 dakika  fırınlanarak kızartıldı....
                   Ve yanında eltimin kızı Tuba'nın lezzeti ile konuşulan kış salatası....


Çatı katında  piknik yaparcasına yenilmiş hoş bir akşam yemeği oldu...
          Yemekten sonra bal kabağı tatlısı ve   el  yapımı kadayıf vardı...Balığın üzerine afiyetle yenildi....
                          Kadayıf 10 numaraydı...tatlıların tariflerini inşallah kısa zamanda paylaşacağım...

 Bir cumartesiyi de böyle noktalamış olduk...hepinize mutlu hafta sonları diliyorum...
                              HOŞÇA KALIN:))

10 yorum:

  1. afiyetler olsun.

    çatı katı da ne güzel şark köşesi gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Çok severim çatı katlarını birde böyle ahşap olunca öyle güzelki :)

    Yemekler nefis görünüyor, hele hamsi. Ellerine saglık yapanların..

    YanıtlaSil
  3. Mekan süper,sıcacık,anlaşılan geceniz de öyle geçmiş:)

    YanıtlaSil
  4. bende bayılıyorum,catıkatlarına,ışıklı ve havadar olması sebebiyle benimde sevdigim mekanlar dua ediyorum,tripleks bir ev:))))))
    yukarılarda ve havada yaşamak beni mutlu eder,hep 5 katın üzerinde katlarda yaşadım,yüksek tutkum:))))
    aydınlık,olma tutkum:))))))
    mamalar cok güzel ellerine saglık,yapanların.

    birde cayyyyyyy
    oldumu desene cennetteyiz,tabiki misafirlik cennetden bir köşedir:))) hamdolsun:))))))))
    sevgilerimle canım:))))))))

    YanıtlaSil
  5. Nefis lezzetler.Afiyet Olsun hepinize.İlkbaharda canlanır o çiçekler.Sardunya çok dayanıklı bir bitki.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yemeğin üstüne kabak tatlısı ne güzel diyordum ki aşağı inince fotoğrafını gördüm :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle bloguma bıraktığın güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Ne kadar sıcacık sevgi dolu bir gece olmuş çatı katı da eşyalar da yenen yemekler de çok güzel sevilen kişilerle yenen yemeğin tadı ayrı bir güzel oluyor. Ağız tadınız daim olsun yemekleri yapanları ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. mmm...
    miss mis..:))
    kadayıf tatlısını çok merak ettim canım...
    bekliyorum merakla...
    çook hoş bir gece olmuş...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Güzel insanların oluşturduğu bir mekan olduğu öyle belli ki, geçirdiğiniz muhabbet dolu gecenin sıcaklığı bize de geçti. Allah içinize sindirsin. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  10. Benim anne tarafı Trabzon yomrali bu hamsi tepsisi bana gosterilirmi ;))) çatı katı Cook guzel cok sıcak ve samimi Allah ağız tadınızı bozmasın ... Hayirli cumalar arkadaşım..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...