BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

12 Ağustos 2012 Pazar

İFTAR MENÜLERİ-24-


Ramazan-ı Şerif 24.günü iftar menü önerisi:
Soğuk Ayran Çorbası
Tavuk Sote,
Bulgur Pilavı,
Salata,
Hazır Baklavalık Yufkadan Baklava

                                                  BULGUR PİLAVI

MALZEMELER ve YAPILIŞI:
1 Kase pilavlık bulgur,
1,5 kase et veya tavuk suyu,
1 tatlı kaşığı tuz( et suyunuzda varsa koymayın)
2 yemek kaşığı tereyağı,
1 yemek kaşığı zeytinyağı
       Bulgur yıkanarak kaynamakta olan et veya tavuk suyuna bırakılır.Kısık ateşte suyunu çekene dek pişirilir.Ayrı bir tavada 2 yemek kaşığı tereyağı 1 yemek kaşığı zeytinyağı ile kızdırılarak  pilavın üzerine dökülür.15-20 dakika kapağı örtülerek dinlendirilip servis yapılır.
                                                 
                                 HAYIRLI İFTARLAR,AFİYET OLSUN:))

9 yorum:

  1. bu yemekleri şu saatte görmek bi düşündüm de bana hiç iyi gelmedi ama :)))

    leziz görünüyor hepsi, bulgur pilavına bayılırım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. iftara yakın bakmakta hiç iyi olmuyormuş canım.acıktığımı hissttim.ellerine sağlık.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,
    ee ramazan bitiyor bir iftara almadın beni:))))

    YanıtlaSil
  4. maşallah canım hergün ayrı güzel menüler :)
    bulgur olsunda nasıl olursa olsun bayılırım..
    hayırlı iftarlar canım.

    YanıtlaSil
  5. aman Allahım baklava mı..... :)

    YanıtlaSil
  6. Canım menün çok güzel..
    Ben evde çok yemek yapmam ama geçen hafta cuma günü şirket arkadaşlarımı ağırladım 20 kişicik :)
    O masamın ve yemeklerimin resimlerini çekip paylaşmayı çok istiyordum ama unutmuşum :(
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. canım yine harika bir menü hazırlamışsın ellerine emeğine sağlık..hepsinden istiyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Maşallah ben bu menüleri gördükçe size gıpta ettim.Ben üniversite sınavı sonuçları gelene kadar, inanın hiç birşeye kendimi veremiyorum.Sizi ayrıca bu telaşta tekrar tebrik ediyorum.Verdiğiniz menülerdeki uyumda süper,elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Harika bir menü, Allah bereketini artırsın. Afiyetle...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...