BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

30 Mart 2012 Cuma

ÖRGÜLERİM....

                        Hayırlı cumalar.....
      Haftanın son günü ne çabuk geldi,zaman çok hızlı akıp geçiyor..Giden her gün ömrümüzden gidiyor.Allah hepimize hayırlı,güzel ahlakla ,dini bütün yaşayabileceğimiz bir ömür nasip etsin...
   
     Bu hafta sonu çocuklarımızın hayallerindeki üniversiteye gidişteki  en önemli geçitlerden biri 1 nisan 2012 pazar günü yapılacak olan YGS sınavı ile geçilecek....Hem çocuklar hemde aileler telaş içinde..Umarım çalışan,emek harcayan herkes emeğinin karşılığını alır

     Benim kızımda girecek bu sınava...Biz anne-baba olarak tecrübeliyiz daha önce oğlumun sınava girmesi ile bu heyecanı,telaşı yaşadık..Ama yinede heyecan ,sıkıntı var...Kızımda rahat görünüyordu  ama 2-3 gündür uyku problemleri başladı bakalım 2 gün var sınava daha neler çıkacak...Elinden gelenin en iyisini yapacağına Allah'ın izni ile eminim.Çünkü başarılı olmak için elinden geleni şu ana kadar yaptı.Aslında bu bana yetiyor gerisi Takdiri- İlahi diyorum.Kısmetse olur ....
       Sınava girecek bütün öğrencilerin Allah yardımcısı olsun.Haklarında hayırlısı ne ise o olsun.

Bugün sizlerle,küçük prensesim için daha evvel ördüğüm örgüleri havalar iyice ısınmadan paylaşayım ve arşivime bu görüntüleri ekleyeyim istedim... Ön kısımda 4 tane burgu ile etek ucunda oval  bir görüntü olan süveterin arkası tamamen tor örgü ile örülerek kapatılıyor.Yaka çerçeve yaka omuz kısmına  ip ile aynı renk kurdeleden gül diktim.siz sade veya düğmelerle de renklendirebilirsiniz...
 Saç bandı süveter ile aynı ipten...
















Kruvaze yelek ;önler iki parça örülerek yaprak ve çiçek   şeklinde boncuklarla süslenerek önlerden dikişle tutturulur.Aslında aldığım örnek öndeki üçgen kısıma düğme dikmişti ama ben dikişle tutturdum..Boncuklu olduğu için düğmeyle çok abartılı duruyordu böyle daha hoş oldu...:)










   
 Tunik ,çok kullanışlı bir model kesinlikle tavsiye ediyorum:)Bunu ve alttaki modeli değerli bir arkadaşımdan örnek  almıştım..İyi kide bu örnekleri yapmışım çok hoş oldular..Kızım bunları giymeye doyamıyor:))
    Saç bantları tamamen kendimce yaptığım şeyler,yapmak isterseniz daha da geliştirebilir veya farklı süsleyebilirsiniz.



Sade zincir işi ile örülen hırka yaz -kış kıyafetlerin üzerinden giyilebilecek tarzda...Kenarlarının süslemesi tamamen benim tercihim..Organize tülden çiçeklerle ve kenar oyası ile çok cicili bicili bir hırka oldu:)
   







Örgüleri ve saç bantlarını ayrıntılı bir şekilde resimledim.Yapmak isteyen ,takılan olursa yardımcı olmaya çalışırım...




         Hepinize tekrar hayırlı cumalar ....Allah hepinizin gönlündekini hayırlı kılsın,dilek ve dualarınız kabul olsun...

22 yorum:

  1. Birincim her şeyden önce kızına Allah zihin açıklığı versin, çok başarılı olur inşallah ve sınava girecek olan tüm çocuklarada..

    Yaptıklarına inanamadım, öyle güzellerki, hangisinden başlayayım :) kruvaze yelek, o renkli tunik, tığ işi hırka ve ikisinin üzerindeki detayları çok beğendim. Minik prenses güle güle giysin, hepsi çok yakışmış, seninde ellerine sağlık..

    Birde günlerin son hızla geçmesini bende hiç anlayamıyorum :) hayırlı cumalar şimdiden..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglık arkadaşım örgülerin hepside birbirinden güzel şık kullanışlı güzel günlerde giysin kızınız inşallah sınavdada istedigi başarıyı elde eder cümlemize başarılar dilerim arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. birincisinn ne marifetlisin, hayırlı cumalar canım

    YanıtlaSil
  4. Hirkaya bayildim beeen eldiseyi de sevdim//
    Hayirli cumalar canim gunaydin :)

    YanıtlaSil
  5. kızının hayırlısıyla iyi geçer sınavı allah zihin açıklığı versin inşallh.

    örgülerde harika görünce imreniyorum ellerine emeklerine sağlık hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  6. Allah yardımcısı olsun sınava girecek herkesin...

    ben tuniği çok beğendim ellerine sağlık çok hoş olmuş...benimde küçüklüğümden kalan yavru ağzı renginde buna benzeyen bir tuniğim var annem örmüştü içinin kazağını ve hırkasını da takım yapmıştı hala duruyo..el emeği işte daha güzeli var mı?

    YanıtlaSil
  7. Bu sene benim küçük oğlumda sınava giriyor, ama her çocuk ayrı karakter.Allah hiçbirinin emeklerini boşa çıkartmasın, yolları açık olsun. Allah hepsine zihin açıklığı versin, dualarımız üstlerine.Başarılar.

    YanıtlaSil
  8. Allah kızına ve tüm sınava gireceklere zihin açıklığı versin,inşallah çabaları boşa gitmez,karşılığını alırlar.
    Örgülerin hepsi çok güzel,özellikle kruvaze yelek çok şık,saç bantlarıyla tamamlayınca daha hoş olmuş,ellerine sağlık.
    Hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
  9. hem güzel kızına, hem de sınava girecek tüm öğrencilere başarılar diliyorum Birincim
    inşaAllah herkes emeğinin karşılığını alır

    elemeği ürünlerine diyecek yok...hepsi de birbirinden güzel
    ellerine sağlık
    iyi günlerde giysin minik prenses...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. güzel duana yürekten amin diyorum kardeşim.
    emeklerin için ne demeliyim ki,harikalar her biri..
    kızıma örsem başarabilirmiyim acaba bende:)
    emeklerine sağlık canım.
    hayırlı cumalar canım..

    YanıtlaSil
  11. Canım benim dualarım güzel prensesinle beraber. Allah yardımcısı olsun. Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Onu çok öpüyorum. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. ben en sondakini beğendim renkli şeyleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  13. Kızına başarılar dilerim.Ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel maşallah diyeyim sana ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. CANIM BEN GELDİM.
    :)
    NASILSIN ÇOK GÜZEL PAYLAŞIM OLMUŞ AMİN.......
    EMEKLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZELLER.HAMARATIM BENİMMMM:))

    YanıtlaSil
  15. Benim kızım da pazar günü imtihana giriyor Allah hepsine zihin açıklığı versin emeklerinin karşılığını alırlar inşallah. El emeklerine bayıldım hepsi birbirinden güzel olmuş canım ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar hepinize güzel dualarınız ve temennileriniz için teşekkür ediyorum,Allah razı olsun..Sınava girecek bütün öğrencilerimize Allah zihin açıklığı versin.Hepinize sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    öncelikle Allah senin kuzuna ve sınava girecek tüm kuzulara yardım etsin.Bilirim o sıkıntıyı, huzursuzluğu.Çalışan hiç kimsenin emeği ziyan olmasın inşAllah.
    Ellerine ve emeğine sağlık. Her ördüğün diğerinden güzel olmuş. Prensesin en iyi günlerde kullansın dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  18. Canım,
    öncelikle Allah senin kuzuna ve sınava girecek tüm kuzulara yardım etsin.Bilirim o sıkıntıyı, huzursuzluğu.Çalışan hiç kimsenin emeği ziyan olmasın inşAllah.
    Ellerine ve emeğine sağlık. Her ördüğün diğerinden güzel olmuş. Prensesin en iyi günlerde kullansın dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  19. canım ellerine sağlık çok güzel şeyler paylaşmışsın canım emeğine sağlık
    lütfen seninle neden ters düşelim ben bu arada nete sık giremiyorum canım griple başım dertte akşamları tavuk gibi erkenden yatıyorum
    ben seni izliyorum aslında ama adım farklı canım taskanz yeni mail almamıştım normal kullandığım mail adresimi blog açarken kullanınca adım mavilaleden olarak çıkmıyor malesef
    kızına başarılar diliyorum allah yardımcısı olsun emek veren herkesi kötü süprizlerden korusun

    YanıtlaSil
  20. cnm çok stresli bir durum değil mi şu sınav heyecanı başarılar diliyorum inşallah güzel geçer sınavı

    YanıtlaSil
  21. Örgülerin çok şık olmuş , ellerine sağlık .

    Kızına sınavda başarılar diliyorum , Allah yardımcısı olsun canım , sevgilerimi yolluyorum .

    YanıtlaSil
  22. Günaydın birincim kıznın sınavı nasıl geçmiş umarım iyi yerlere girerler onlar her şeyimiz onlar başardıkça sanki biz başarıyor gibi oluyoruz değilmi? sevgilerimle güzel bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...