BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

6 Aralık 2012 Perşembe

SUCUKLU KURU FASULYE

MALZEMELER:
 1 çorba kasesi akşamdan ıslağa bırakılmış kuru fasulye,
istediğiniz kadar sucuk dilimleri,
2 adet acı yeşil biber,(iri doğranmış)
1 yemek kaşığı domates salçası,
1 yemek kaşığı biber salçası,
1 tatlı kaşığı tuz,
1 adet kuru soğan
2 yemek kaşığı sıvı yağ

                YAPILIŞI:
  Malzemeler düdüklü tencereye yerleştirilir.Üzerini 2 parmak geçecek kadar su ilave edilir,kaynara çıktıktan sonra 25 dakika kısık ateşte kaynadıktan sonra ocaktan alınır.Yanında pilav ve turşu ile servis edilir.Afiyet olsun..

   NOT:Fasulyeyi ıslattığım için suyunu fazla koydum,pişerken çekeceği için. Eğer siz  fasulyeyi haşlayıp öyle yemeğe katarsanız yemeğin suyunu malzemenin üstünü örtecek kadar koyun yeterli olur.
       
       Hayatınızda ki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle..
                                                                    HOŞÇA KALIN:))

23 yorum:

  1. Şahane görünüyor,karlı ve soğuk günlere yakışır :)

    YanıtlaSil
  2. Amaninnnn.... Az önce konustuk esimle, aksam ne yapalim diye...:) Sucuklu kurufasülyeda karar kilindi ama yarin aksama... Malum islatilacak ya... Su tabagi aliversem ne olur sanki...::))
    Sevgilerimle, ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  3. Kışın en güzel tatlarından biridir. Nefis olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. ohh mis mis kurunun da sucuklusu nasıl güzel olur hele de sen yaptıysan dahada güzel olmuştur tatlım :) ellerine sağlık afiyet olsun yarasınn...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kuru fasulye yemeyi özledim desem yalan söylemem acaba bu nasıl birde sarmısakda koyan var ama ben hiç öyle yemedm elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Kış geldi ve kuru fasulye çıktı ortaya. Özlemişim. Görüntü zaten ye beni diyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canım bizim evde her hali pişer ve sevilerek yenir ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım yanına birde pilav mercimek çorbası salata menü hazır afiyet olsun

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Bende bayılırım kuru fasulyeye. Üzerine bolca kırmızıbiber. Misss.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. İştah açıcı.Akşama ne pişireyim derdinden kurtuldum bu akşamki menü aynen:)TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  12. bayılırım en çok da sucuklu ve pastırmalı severim:)))
    ellerine sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  13. miiis miiiis...
    annemin sık sık yaptığı kuru fasulte tarzıdır...
    çok severiz ailecek...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  14. harika ve çok leziz görünüyor ellerinize sağlık...canım çekti :)

    YanıtlaSil
  15. Çok severim ellerine sağlık. Bu günlerde bir kuru fasulye yapsam iyi olacak.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Canim ellerine saglik afiyetler olsun .

    YanıtlaSil
  17. Kurufasulye olsun yeterki, neli olduğu çok önemli değildir benim için. Sucuklusu, pastırmalısı, etlisi, tavuklusu...
    Ellerinize yüreğinize sağlık, tam ekmek bandırmalık duruyor MaşaAllah.

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık ablacım sabah görmüştüm yayını ama yorumlayamadım bi türlü bağışla bu deli kızını olur mu?..soğuk havalarda yenebilecek en güzel yemeklerden biri :)
    Sevgilerimi bıraktım..

    YanıtlaSil
  19. bayılırım sucuklu kuru fasülyeye ellerine sağlık..missss gibi yanına pilav birde turşu ohhhh tam kış keyfi..

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar güzel yorum ve dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum,sevgilerimi gönderiyorum. Hoşça kalın:))

    YanıtlaSil
  21. Şimdi blogları gezerken inşallah tatlı, kek gibi tariflere rastlamam bu saatte diyordum, en sevdiğim yemek çıktı karşıma. :)) Elinize sağlık hemen kaçıyorum.

    YanıtlaSil
  22. Kuru fasulyeyi çook severim hatta şimdi burada görünce bu geceki yemeğimede karar vermiş oldum:))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...