BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

30 Kasım 2011 Çarşamba

MUSKA BÖREĞİ..



      2 adet hazır yufkanın arasına 1 çay bardağı süt ve yarım çay bardağı yağ sürülür.Yufkalar şerit şeklinde kesilerek arasına isteğe göre beyaz peynir,lor peyniri,çökelik,ıspanak,patates veya kıyma (ben  bu kez çökelik ve ince kıyılmış maydanozla yaptım.) konularak şeritler tek tek muska şeklinde sarılarak tepsiye dizilir.Üzerlerine yumurta sarısı ve susam serpilerek 175 derece fırında 20 dakika kızartılarak sıcakken servis yapılır.
      Eğer ağır olmaz diyorsanız bu börekleri yağda kızartarak ta tüketebilirsiniz.Fakat o zaman yufkaların arasına sadece süt sürmeliyiz.Her iki haliyle de gerek kahvaltı sofralarına gerekse gün sofralarına yakışır çıtır çıtır bir börek oluyor...

14 yorum:

  1. kızartması da çok güzel olur ama fırında gerçekden hafif ve sağlıklı:) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Susamlı çıtır çıtır,harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  3. çıtırtısını hissettim resmen canım...
    ellerine sağlık...
    harika görünüyor...
    sevgilerimle..
    :))

    YanıtlaSil
  4. canım benım enfes gorunuyor tatlıları gec tuzlular ve ekşi benım favorılerımdır ellerıne sağlık tabagıma kocaman bır porsıyon alıyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor.Ellerine sağlık.Nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  6. iç harcı bol bir börek olmuş ellerinize sğlık; sizi takip edeceğim selamlar:)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım lezzetli bir börek olmuş sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Merhabaaa! ellerinize sağlık, çok güzeller!:) bloğunuz da öyle, çok beğendim ve takipçinizim. ben de sizi beklerim bloğuma, sevgiler..:)

    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  9. merhabalar:))
    bu bloğu yeni keşfettim iyiki geldim:)
    harikasın canım kutluyorum seni böreklerinde nefis görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  10. Bayılırım bu böreğe nefis olmuş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  11. İşte bunu sık sık yaparım ve çok severim :) ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  12. Oğlunun dedigi " birincisin " ;) harika bir tarif ellerine yuregine saglik ...

    YanıtlaSil
  13. Bu arada boyle dolu dolu emek verilmiş bir blogu izlemedeyim ... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Muska böreğini çok sever ve yaparım,tabii ki fırında.Ama süt koymazdım, bir daha ki sefere sütlü yapayım.Elinize sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...