BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

18 Ağustos 2012 Cumartesi

İFTAR MENÜLERİ-30-

Bugün Mübarek Ramazan-ı Şerif'in son günü.Ramazan boyunca günlük menümü sizlerle paylaştım,umarım bugün ne pişirsem diyenlere fikir olmuştur.Yorumları ile beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma da ayrıca çok teşekkür ediyorum.Sizleri tanımaktan çok mutlu oldum.
  Sayfama gelen bütün misafirlerimin,arkadaşlarımın Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.Allah ,ibadetini layıkı ile yerine getiren kullarından eylesin hepimizi.
Hayırlı bayramlar,her şey gönlünüze göre olsun.Selam ve sevgilerimle:))


   Ramazan-ı Şerif 3o.günü iftar menü önerisi:
Şehriye Çorbası,
Patlıcan Kebabı,
Bulgur Pilavı,
Muhallebili Kadayıf

          HAYIRLI İFTARLAR,AFİYET OLSUN:))

12 yorum:

  1. Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah’a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur’a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramınız Kutlu Olsun...

    YanıtlaSil
  2. herşey çok güzelde ben o patlıcan kebabından alsam biraz:)iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Mubarek Ramazan Bayramın Kutlu Olsun

    YanıtlaSil
  4. Bayramın kutlu olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Bayramımız mubarek olsun Birincim, tüm sevdiklerinle huzurlu sağlıklı bir bayram diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı bayramlar canım sizin ve ailenizin mübarek ramazan bayramını kutlarım, nice bayramlara sağlık ve huzurla erişmek dileğiyle selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM..SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. canım gecmış bayramını en içten dileklerimle kutluyorumm..sevdiklerinle geçireceğin nice nice güzel bayramlar diliyorum canım..öpüyorum yanaklarından..

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım bayramını kutlarım sevgilert

    YanıtlaSil
  10. Muhallebili kadayif tatlisini bir kez annemle yapip yemistik..
    hafif bir tatli ellerine saglik..
    Guzel paylasimlar ile...
    sevgi ve muhabbetle.....

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş bayramın mübarek olsun nasılsın bir hatırını sorayım dedim.
    İnşaallah bundan sonra ben de varım artık görüşürüz..

    YanıtlaSil
  12. geçmiş bayramımız kutlu mutlu olsun canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...